+36 20 508 97 16 Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tudásbázis

Minden segítség a program használatához

Ha nem találja meg a kérdésére a választ keresse munkatársunkat az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen vagy a +36 20 508 9716 -os telefonszámon.

 

A program használatával kapcsolatos kérdések

Ha kíváncsi a válaszra akkor kattintson a kérdésre!

Mi szükséges a program használatához?

Egy böngésző (Firefox, Internet Explorer, Chrome, Opera, Safari, stb.)
Java plugin
Internet hozzáférés

 

Letöltések:

 Böngésző letöltése:

 

Java plugin letöltése:

Mit kell tenni az online leadott ebregisztrációval?

Ahhoz, hogy az Online leadott ebregisztációs adatok véglegesen bekerüljenek az adatbázisba, szükséges az ügyintéző jóváhagyása minden esetben!

 

Hogy hogyan tudja ezt megtenni az ügyintéző?

 

1.A programba belépve azEszközök/Online felvitt ebekmenüre kell kattintani
online ebreg01

 

2. Válassza ki a listából, hogy melyekre szeretne keresni! Amely regisztráció már jóvá van hagyva vagy amelyik még nics, esetleg az összeset szeretné megjelenítettni.

online ebreg02



3.Kattintson a Keresés ikonra

online ebreg03



4. Jelölje ki azokat a regisztráltakat amelyeket jóvá szeretne hagyni, ha az összeset ki szeretné jelölni akkor a lenti ikonok közül válassza aMindent kijelöl, majd aJóváhagyikont (így egyszerre akár több adatlapot is jóvá tud hagyni egy kattintással). Ha estleg módosítani kívánja az adatlapot vagy csak egyszerűen megtekinteni akkor kattintson aAdatok ellenőrzéseikonra.

 online


5.Az adatok ellenőrzése gombra kattintva megtekintheti az ügyfélkapun leadott adatokat. HaJóváhagyásgombra kattint, akkor az eb adatai bekerülnek a licensztulajdonos adatbázisába.Figyelem!Az itt eszközölt módosítások nem kerülnek bele a kutyatulajdonosok által felvitt adatok közé az ügyfélkapun. Erre azért van szükség, hogy pontosan lehessen látni, mit vittek fel a tulajdonosok és mit az adminisztrátorok vitás kérdések esetén.

Ajóváhagyásgomb csak, akkor aktív, ha az eb még nem lett jóváhagyva. Ha az ügyfél új módosító adatlapot adott le, az ebet az adminisztrátornak újra jóvá kell hagynia.

online2

 

Hogyan tudok új kutyát felvinni az adatbázisba?

1.Kattintson az  Ebnyilvántartás/Új ebmenüre!

 

2.Töltse ki aKarton1-n a megfelelő mezőket

 3. Töltse ki aKarton2-n a megfelelő mezőket

ujeb 02

Majd kattintson lent aMentésre vagy ha Új ebet szeretne felvinni akkor azÚj eb-re, ha ki szeretné nyomtatni az adatlapot akkor pedig aNyomtatásra

 

Hogyan tudok keresni az adatbázisba?

1. Kattintson az  Ebnyilvántartás/Keresés menüre!

 

2. Adja meg aSzűrési feltételeket (pirossal jelzett terület) majd kattintson aKeresésre

kereses 01 

 

3. Jelölje ki a kerestett adatot majd a lenti menükkel elvégezheti a műveleteket!Törlés, Módosítás, Határozat Készítése, Exportálás 

 
 kereses 02

Hogyan kell használni az Orvosok listája modult?

AzOrvosok listájamodult az Ön munkájának meggyorsítására fejlesztettük, hogy minél kevesebb gépeléssel minél több adatot tudjon felvinni.

 

1. Kattintson az Rendszer/Orvosok listájamenüre!

2.A listában láthatja az eddig felvitt orvosokat. A módosításukhoz kattintson a kiválasztott orvosra és kattintson aMentésgombra.

orvos1 

 

3.Új orvos felvételéhez töltse ki a lent található ,mezőket majd kattintson aMentésgombra. Figyeljen arra, hogy az orvos azonosítója egyedi legyen. Ha azazonosítómezőt üresen hagyja, a rendzser automatikusan generál Önnek egyet.

kereses 02 
 

 

4.A felvitt orvosokat az ebek adminisztrációja során használhatja a munkája meggyorsításához. Csak válassza ki bármelyik orvos mezőt azÚj eb felvitelevagy az ebmódosításasorán és e felvitt orvosok megjelennek a legördülő menüben. Ha kiválasztotta valamelyik orvost akkor az orvoshoz tartozóKamarai bélyegző számis betöltődik. Természetesen az orvos mezők továbbra is írhatóak. Ha az ebhez egy olyan orvos tartozik, aki nincs az adatbázisban, egyszerűen gépelje be az adatokat.

orvos4

Hogyan kell használni az Egyedi mező tartalmak modult?

EzEgyedi mezőkmodult az Ön munkájának meggyorsítására fejlesztettük, hogy minél kevesebb gépeléssel minél több adatot tudjon felvinni. Ezzel a modullal a következő mezőkhoz tud az eb regisztrációja során adatokat előre definiálni:

  • Lakcím
  • Tartó lakcíme
  • Szín
  • Fajta

 

1. Kattintson az Rendszer/Egyedi mezőkmenüre!

 

2.A listában láthatja az eddig felvitt mezőket. A módosításukhoz kattintson a kiválasztott mezőre és kattintson aMentésgombra.

mezo1 

 

3.Új mező érték felvételéhez töltse ki a lent található, adatokat majd kattintson aMentésgombra. Figyeljen arra, hogy az orvos azonosítója egyedi legyen. Ha azazonosítómezőt üresen hagyja, a rendzser automatikusan generál Önnek egyet.

mezo2 

 

4.A felvittmezőketaz ebek adminisztrációja során használhatja a munkája meggyorsításához. Csak válassza ki bármelyik fennt felsorolt mezőt azÚj eb felvitelevagy az ebmódosításasorán és e felvitt adatok megjelennek a legördülő menüben. Természetesen az adott mezők továbbra is írhatóak. Ha az ebhez egy olyan adat tartozik, aki nincs az adatbázisban, egyszerűen gépelje be a szöveget.

mezo3

Mit kell tennem, ha az eb elpusztult?

Ha az eb sajnálatos módon elpusztult, archiválhatja az állatot. Így nem kell törölnie az adatokat az adatbázisból és  később is megtekintheti az adatlapot, de az állat nem kerül bele a keresésekbe, statisztikákba, exportba stb.

1. Kattintson az Ebnyilvántartás/Keresésmenüre! Válassza ki az elpusztult ebet, majd kattintson a módosítás menüpontra;

 

2.Az archiválásshoz kattintson a kiválasztott azElpusztultgombra. Az eb ekkor archiválásra kerül, a művelet nem visszavonható.

elpuszt1 

 

3.Ha szeretné megtekinteni az elpusztult eb adatait, kattintson az Eszközök/Elpusztult Ebek menűpostra. A szűrési feltételek segítségével keresse meg az ebet és válassza ki a listából. Kattintson a megtekintés gombra. 

elpuszt2 

 

4.Az elpusztult eb adatai nem írhatóak.

elpuszt3 

Hogyan tudok Sablonokat létrehozni az Üzenetküldés és a Határozat modulokhoz?

Az Önök adatbázisában regisztrált ebek tulajdonosainak illetve tartóinak értesítéseket tud küldeni rendszerünkkel emailben vagy a hagyományos módon. Ehhez határozat sablonokat hozhat létre.

1.Új sablon létrehozásához kattintson az Rendszer/Új sablonmenüre! Írja meg az üzenet szövegét és formázza a szokásos módon a menű segítségével. Figyelem! A pdf dokumentumban, az operációs rendszer saját betűkészletét használja a határozatkészítő rendszer, ezért előfordulhat, hogy az elkészült határozat nem pontosan úgy néz ki, mint a szerkesztőben, vagy egyes karakterek hiányoznak. Hogy biztos megfelelő eredményt kapjon, a sablon készítése során jelölje ki a szöveget és válasszon ki egy betűtipust, ami megfelel.

sablon1 

 

 

2.A szerkesztő menüben található Adatcella ikonra kattintva az ebekhez felvett adatok közül szúrhat be a szövegbe. Ezek az cellák később a kiválasztott ebek adataival helyettesítődnek. 

sablon3 

3.Amikor elkészült kattintson a szerkesztő menűben található mentlés ikonra. Töltse ki értelemszerűen az adatokat majd mentse el a sablont. Az adatokat csak az első mentésnél kell megadnia.

sablon2 

4.Ha a későbbiekben szeretné megváltoztatni a sablont, kattintson aRendszer/Sablonokkezelése menűpontra és válassza ki a módosítani kívánt sablont. Kattintson aMódosítgombra.

sablon4

Hogyan kell Határozatot készítenem az ebek tulajdonosainak?

A rendszer segítségével határozatokat és értesítőket generálhat az ebek tulajdonosainak és tartóinak.

 

1. Kattintson az Ebnyilvántartás/Keresésmenüre és válassza ki az ebet. Ha több ebet választ (Ctrl vagy a Shift billentyű lenyomásával), minden határozat külön oldalra fog kerülni a dokumentumban. 

sablon5 

 

2.A listában láthatja az eddig felvitt sablonokat. Válassza ki a megfelelőt és mentse el a határozatot. 

sablon6 

3.A határozatokat pdf, rtf, txt illetve html formátumban mentheti el. Figyelem!A pdf dokumentumban, az operációs rendszer saját betűkészletét használja a határozatkészítő rendszer, ezért előfordulhat, hogy az elkészült határozat nem pontosan úgy néz ki, mint a szerkesztőben, vagy egyes karakterek hiányoznak. Hogy biztos megfelelő eredményt kapjon, a sablon készítése során jelölje ki a szöveget és válasszon ki egy betűtipust, ami megfelel. 

sablon7 
 

Hogyan tudom az Adminisztrátori email címet frissíteni?

Megfelelő licensz-szel rendelkező ügyfeleink elektronikus üzeneteket küldhetnek az ebek tulajdonosainak. Ilyenkor a tulajdonos egy felhaszbálónéEz az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. feladótól kap levelet. Mivel webmail szolgáltatást a rendzer nem nyújt, ezért a címre érkező válasz leveleket az ebek tulajdonosaitól egy előre meghatározott email címre továbbítjuk, a zavartalan komunikáció érdeképben. Ez az email cím kezdetben a szerzősédben van meghatározva. de természetesen később is lehet módosítani.

A Lépések a következők:

1.Kattintson aRendszer/Válasz email cím megadásamenüpontra.

email

 

2.Adja meg az új email címet és küldje el.

 email2

Hogyan tudom bekapcsolni a Java konzol-t?

A hibabejelentés során nagy segítség a fejlesztőinknek ha a hiba pontos leírása mellett a háttérben futó folyamatokról is kapnak információt, mivel így pontosan meg lehet tudni a hiba okát.
 
Ha az Ebnyilvántartó  program használata közben bármilyen hiba megjelenik akkor indítsa el a Java konzolt(a lenti segédlet szerint) és indítsa újra a böngészőjét. Majd a Copy-ra kattintva kimásolhatja az ablakban lévő szöveget és egy jegyzettömbe beillesztheti (Ctrl+W). Ezután a mentett .txt állományt kell elküldeni részünkre ami alapján pontosan beazonosíthatjuk a hiba okát. 
 
Java konzol bekapcsolása:
 
Windows XP és Windows 7 operációs rendszereknél
 

1. Kattintson a Start menü / Beállítások / Vezérlőpult -ra

 

2. Keresse meg a Java ikont majd kétszer kattintson rá

 

3. Kattintson az Advanced fülre majd válassza ki a Show console -t

 

4. Majd kattintson az Ok gombra

 

5. Indítsa újra a böngészőjét és lépjen be a programba

 

6. A felugró Java console ablakban kattinttva nyomja meg az 5-s billetyűt

Az applet nem töltödött be rendesen hibaüzenetet kapok, mit tegyek?

Ha a gépen nem az ajánlott java verzió van, sajnos a program nem töltődik be rendesen. Ekkor ellenőrizni kell a megfelelő java verziót a https://www.java.com/en/download/installed.jsp linken.
Az oldalra kattintva kattintson a piros "Agree and Continue" gombra.

verify

Hagyjuk jóvá az ellenőrzést, a "Continue" gombra kattinva.

verify2

Indítsuk el a programot a "Run" gombra kattinva.

verify3

Hogyan tudom beállítani a kötelező mezőket?

A programon belül lehetőség van, hogy konfiguráljuk a kötelező mezőket. Ezek a mezők lesznek kötelezőek az új eb felvitelekor illetve az eb módosításakor.
Kattinsunk a "Rendszer/Kötelező" mezők gombra.

kotelezo

A feljövő ablakban kiválaszthatjuk, mely mezők legyenek kötelezől rendzserünkben. Ezek a mezők csillaggal lesznek megjelölve és a rendszer nem engedi kutyák elmentését, amíg ezek nincsenek kitöltve.

kotelezo2

Hogyan működik az oltások adminisztrációja?

Az ebek regisztrációja során egy fülön történik az oltások adminisztrációja. Egy új eb felvitelekor, ha ezt a részt üresen hagyja, automatikusan ide kerülnek az utolsó veszettség elleni oltás adatai. Az oltásokat később is szerkesztheti illetve törölheti.
1. Töltse ki a táblázat alatt található mezőket
2. Kattintson a "Hozzáadás" gombra
3. Mentse el az ebet

Figyelem! Az oltások adatai csak az eb mentésekor kerülnek végleges mentésre. Az eb törlésekor az oltás adatok is törlődnek a rendszerből.

oltasok


Hogyan működik az értesítések adminisztrációja?

A program verziójának 4.2-es verziója után kiküldött üzenetek a rendszerben külön adminisztrációs felületet kaptak. Itt lehetőség van ellenőrizni kiküldésre került-e egy értesés illetve törölni és megjegyzést lehet fűzni hozzá. Továbbá minden egyes ebnél az adminisztráció során egy külön fülön láthatóak az ebhez kiküldött üzenetek.
Az üzenetek adminisztrációját az "Eszközök/Kiküldött értesítések" menüpont alatt lehet elérni.
ertesit1

A menüpontra kattintva láthatja a kiküldött értesítéseket. Itt szűrheti őket,  szerkesztheti a Megjegyzés mezőt illetve törölheti felesleges üzeneteket. Az "Ebhez ugrás" gombra kattintva, annak az ebnek az adatlapjára ugrik a rendszer, amelyikikel kapcsolatban az adott üzenet kiküldésre került.

ertesit2

Az ebek regisztrációjakor a kiküldött értesítések egy külön fülön találhatóak.

ertesit3


Kap értesítést a felhasználó az ügyfélkapun felvitt adatlapja törléséről?

Az online felvett ebek adminisztrációja során előfordulhat, hogy valamilyen okból az adatlap törlésre kerül. Ilyenkor értesítheti a felhasználót a törlés okáról, illetve, hogy milyne lépéseket vár tőle (újbóli ebregisztráció stb...)
A törléskor felugró dialóg abléakban láthat igy kis cseckboxot, amit kipipálva értesítést küldhetünk a törölt adatlapok tulajdonosainak. Az értesítést emailben fogják megkapni, arra az email címre, amit az ügyfélkapura való beregsiztráláskor használtak.

ertesit4

Az ezután felugró ablakban adhatja meg a törlés indokát. A címzettek listája automatikusan generálódik az adatlapok alapján.

ertesit5

 

 
  • Hajdúszoboszlói
    Polgármesteri
    Hivatal
     
  • Kiskunfélegyháza
    Város
    Önkormányzata
     
  • Tiszakécske
    Város
    Önkormányzata
     
  • Szarvasi
    Polgármesteri
    Hivatal
     
  • Zamárdi
    Polgármesteri
    Hivatal
     
  • Dabas
    Város
    Önkormányzata
     
  • Kondoros
    Nagyközség
    Önkormányzata
     
  • Répcelaki
    Közös
    Önkormányzati Hivatal
     
  • Kistarcsa
    Város
    Önkormányzat
     
  • Sajópetri
    Község
    Önkormányzata
     
  • Sajólád
    Községi
    Önkormányzat
     
  • Hercegszántó
    Község
    Polgármesteri Hivatala
     
  • Deszk
    Község
    Önkormányzata
     
  • Visontai
    Közös Önkormányzati
    Hivatal
     
  • Apostag
    Község
    Önkormányzat
     
  • Dunaegyháza
    Község
    Önkormányzata
     
  • Balatonendréd
    Község
    Önkormányzata
     
  • Jászfényszarui
    Közös Önkormányzati
    Hivatal
  • Rácalmás
    Város
    Önkormányzat
     
  • Simontornya
    Város
    Önkormányzata
  • Diósd
    Város
    Önkormányzat
     
  • Igal
    Város Közös
    Önkormányzati Hivatal
     
  • Dudari
    Közös Önkormányzati
    Hivatal
     
  • Tiszapüspöki
    Községi
    Önkormányzat
     
  • Szikszói
    Közös Önkormányzati
    Hivatal
     
  • Nemesbikki
    Közös Önkormányzati
    Hivatal
     
  • Tarnaszentmiklós
    Község
    Önkormányzata
     
  • Sándorfalva
    Város Polgármesteri
    Hivatal
     
  • Dóc
    Községi
    Önkormányzat
     
  • Madaras
    Község
    Önkormányzata
     
  • Nagyesztergár
    Községi
    Önkormányzat
     
  • Tószegi
    Polgármesteri
    Hivatal
     

Elérhetőségeink

Cégünk 2004 óta foglalkozik szoftverfejlesztéssel. Profilunkba tartozik a webfejlesztés, webes illetve egyedi alkalmazások fejlesztése is.

Ügyfélszolgálat

Cím : 6723 Szeged Csongrádi sgt. 51.

Tel. : +36 20 508 9716

Email : Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Web : www.ebnyilvantarto.hu

Friss hírek - Blog

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevünkre és értesüljön elsőként új ajánlatainkról!

Kövessen minket közösségi oldalainkon is